Hoewel we gebruik maken van slimme automatisering, hechten we veel waarde aan een
persoonlijke aanpak. Automatisering kan ons ondersteunen, maar het vereist nog steeds
een professioneel oog om alles nauwkeurig te verwerken. Waar we tijd besparen, nemen we
de tijd voor persoonlijke controle, verwerking en advies. En om dit te realiseren, hoeven we
slechts de onderstaande stappen te volgen!
Mailen: Je ontvangt een uniek e-mailadres voor jouw administratie. Hierdoor kun je
gemakkelijk foto’s maken van je bonnen en deze direct via de app doorsturen.
Facturen kunnen ook rechtstreeks vanuit je e-mail worden doorgestuurd.
Verwerken: Zodra de documenten binnenkomen, verwerken wij ze in jouw
boekhouding. We nemen de inkoopfacturen, verkoopfacturen en zorgen ervoor dat
de bankrekening up-to-date is middels een bankkoppeling.
Controle aangifte: Aan het einde van een periode vindt er een controle plaats.
Vervolgens zetten wij de belastingaangifte voor je klaar. Je ontvangt hiervan een e-
mail ter goedkeuring. Zo behoud je zelf de controle!
Akkoord: Als alles in orde is, dienen wij de aangifte namens jou in. Zo behoud je
direct het overzicht.
Realtime inzicht: Door deze werkwijze kun je altijd bij je boekhouding en heb je
realtime inzicht in de financiële situatie van jouw onderneming.
Op deze manier houd jij tijd over voor de leukere zaken!